4. razred

Računalništvo je vključeno v vsa področja našega življenja, zato moramo razumeti delovanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij in konceptov, na katerih temelji tehnologija.

Neobvezni izbirni predmet seznanja učence z različnimi področji računalništva. Predmet ni namenjen spoznavanju dela s posameznimi uporabniškimi programi, temveč učenca seznanja s temeljnimi računalniškimi koncepti in procesi, s tehnikami in metodami reševanja problemov, ter razvija algoritmičen, postopkovni način razmišljanja. Ta znanja in spretnosti, ki so veliko bolj trajni kot hitro razvijajoče se tehnologije, so prenosljiva na vsa področja človeških dejavnosti.

Ustvarjalnosti in računalniškega načina razmišljanja se bodo učenci učili s programskim jezikom, ki omogoča izdelavo tako preproste igrice za zabavo, kot tudi prikaz zahtevnejše geometrijske zakonitosti. Sodelovanje, izmenjevanje idej in izdelkov, ter koristno porabo prostega časa pred zaslonom, bomo spodbudili z internetno različico okolja Scratch, dostopno na http://scratch.mit.edu/.

(Skupno 68 obiskov, današnjih obiskov 1)